Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Maglavit își începe activitatea vineri. Deschiderea noii structuri reprezintă rezultatul colaborării dintre primăria comunei și direcția de specialitate din subordinea Consiliului Județean Dolj.
„Ne face plăcere să putem anunța că de mâine, chiar de ziua comunei, putem și noi să venim în sprijinul celor peste 4.700 de doljeni din această localitate, prin deschiderea serviciului local de evidență a persoanelor. Astfel, ei nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze la Calafat pentru eliberarea actelor de identitate, nu vor mai cheltui bani pentru transport și, desigur, vor putea obține documentele într-un timp mai scurt. Aducerea acestui tip de servicii mai aproape de cetățeni a fost în permanență un obiectiv al Consiliului Județean Dolj și ne bucurăm că, având întreaga susținere a plenului CJ, am putut oferi direcției de specialitate din subordine sprijinul financiar necesar pentru a materializa această strategie”, a declarat președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa.
La rândul său, directorul executiv al Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Dolj, Ciprian Bobocică, a precizat că „deschiderea serviciului de evidență a persoanelor este, fără îndoială, un eveniment important pentru comunitatea din Maglavit, un eveniment care generează și o serie de beneficii”.
Noul serviciu public comunitar local de evidență a persoanelor va începe lucrul cu publicul vineri, la ora 10.00, urmând să își desfășoare activitatea în sediul Primăriei Comunei Maglavit. Unitatea va funcționa între orele 8.30 și 16.30 în zilele de luni, marți, joi și vineri, iar miercurea în regim de program prelungit, între 8.30 și 18.30.
La cererea pentru obținerea unui act de identitate, solicitanții trebuie să anexeze actul de identitate vechi (în cazul în care îl mai dețin), certificatul de naștere și, după caz, cel de căsătorie sau hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă, precum și actul pentru spațiul de locuit. În situația în care aceștia nu pot prezenta unul dintre documentele de stare civilă sau nu pot face dovada unei adrese de domiciliu, cererile vor fi soluționate prin eliberarea de cărți de identitate provizorii, cu termen de valabilitate de un an. În cazul minorilor care solicită eliberarea unui act de identitate, este obligatoriu ca aceștia să fie însoțiți de unul dintre părinți. Contravaloarea actului de identitate (7 lei pentru cartea de identitate sau 1 leu pentru cartea de identitate provizorie) va fi achitată la casieria Primăriei Comunei Maglavit.
Previous ArticleMinime simptome respiratorii pot anunța cancerul bronhopulmonar