Nici nu se stinseseră bine ecourile strigătelor de încurajare a fanilor după partida cu Zorya Luhansk, că organizatorii s-au și apucat de montat scena pentru InterCity. Până la ora publicării articolului, se vânduseră deja peste 8.000 bilete. Organizatorii recunosc suportul extraordinar primit din partea echipelor de fotbal din oraș. „Numai ieri s-au vândut aproximativ 1.000 bilete (ieri a fost ziua meciului cu Zorya Luhansk – n.r.)”, a anunțat Antoniu Zamfir.
„Avem, până în acest moment, deja cei mai importanți sponsori din România alături de noi. Este vorba despre Coca Cola, Heineken, Tuborg și Ursus, Kafune”, a explicat Lia Olguța Vasilescu.
Aproximativ 21.000 persoane vor putea participa la festivalul din acest an. Festivalul a atras și foarte mulți voluntari, până în prezent fiind înscriși deja 500 pentru astfel de activitate.
Biletele pot fi achiziționate de pe http://bilete.ro, de la punctele de vânzare ale cluburilor de fotbal craiovene (Piața Mihai Viteazu, Mall, Sala Polivalentă), precum și de la caravana care în perioada imediat următoare va merge în toate județele Olteniei.