După un an de muncă intensivă, Comisia de anchetă privind măsurarea emisiilor în sectorul autovehiculelor votează azi raportul său de anchetă și o propunere de recomandare care cere controale mai stricte și implementarea regulilor la nivel european. „Am învățat lecțiile trecutului și acum ne vom face temele, astfel încât acest scandal să nu se repete”, a spus coraportorul Jens Gieseke (PPE, Germania). Aflați mai multe din clipul video.
Comisia de anchetă privind măsurarea emisiilor în sectorul autovehiculelor (EMIS) a fost creată de Parlamentul European în decembrie 2015 cu un mandat de 12 luni, în urma descoperirii diferențelor dintre emisiile testate în laborator și cele din condițiile reale de condus. Obiectivul comisiei a fost de a investiga în detaliu acuzațiile de contravenție și administrare defectuoasă în măsurarea emisiilor din sectorul autovehiculelor.
Principalele recomandări
Deputații europeni cer o adoptare rapidă a procedurii de testare a emisiilor în timp real, care asigură reducerea discrepanțelor dintre emisiile NOX măsurate în laborator și pe stradă.
„Testele vechi se efectuau într-un laborator, durau 20 de minute și aveau loc în condiții artificiale. Industria automobilelor știa ce trebuia să facă mașina. De aceea, au dezvoltat echipamente de protecție”, a spus Gerben-Jan Gerbrandy (ALDE, Olanda).
Deputații europeni cer un control mai strict la nivel UE și o implementare mai strictă și mai eficientă a regulilor privind măsurarea emisiilor de la mașini în UE.
„Avem nevoie de o abordare europeană, de mai multă eficiență a controalelor”, a spus coraportorul Jens Gieseke (PPE, Germania).
Odată aprobate de comisia de anchetă privind măsurarea emisiilor în sectorul autovehiculelor, cele două texte vor fi dezbătute și votate în plen în aprilie.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !