Incepand cu luna martie clientii CEZ Vanzare pot transmite informatii despre deficientele din instalatiile electrice mult mai rapid si mai usor, fara a mai intra in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde. Venind in intampinarea clientilor sai pentru a transmite cat mai usor deranjamentul in alimentarea cu energie electrica sau deficientele electrice, CEZ Vanzare a optimizat serviciile oferite de INFO Linia CEZ – 0251 929. Astfel, inclusiv timpul necesar pentru interventia echipelor operative si remedierea deranjamentelor poate fi scurtat considerabil. Tastand doar codul locului de consum si numarul de telefon, clientii CEZ Vanzare pot sesiza acum mai rapid intreruperile in alimentarea cu energie electrica, fluctuatiile de tensiune sau iminenta unui pericol care necesita intreruperea urgenta a tensiunii. Cum se poate realiza acest lucru? 1. Se apeleaza Info Linia CEZ – 0251 929; * Pentru a inregistra rapid un deranjament se poate tasta succesiv combinatia de taste 3/1, dupa ce se apeleaza numarul 0251 929. In acest fel nu mai sunt parcurse mesajele preinregistrate si se trece direct la pasul 4. 2. Se tasteaza 3 pentru a fi transferat catre primul operator disponibil; 3. Se tasteaza 1 pentru anuntare deranjamente; 4. Dupa 20 de secunde de asteptare, se selecteaza 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa tensiune in toata zona; 5. Se tasteaza codul locului de consum care se afla pe factura si incepe cu cifrele „005”; 6. Se introduce un numar de telefon valid (acesta trebuie sa aiba 10 cifre). Imbunatatirea serviciilor oferite clientilor sai reprezinta o preocupare permanenta pentru CEZ Vanzare. Aceasta noua facilitate face parte dintr-o serie de solutii de optimizare a Info Liniei CEZ precum si identificarea altor modalitati in care pot fi transmise deranjamentele si/ sau deficientele electrice