cez_romaniaPentru a veni in sprijinul clientilor in ceea ce priveste primirea facturilor sau a informarilor, CEZ Vanzare ofera posibilitatea actualizarii permanente a bazei de date. Neprimirea facturilor la timp poate reprezenta o sursa de disconfort, mai ales pentru clientii care detin mai multe locuri de consum iar facturile sunt primite la fiecare adresa in parte.
Corespondenta cu furnizorul de energie electrica poate fi transmisa, la solicitarea clientului, la adresa comunicata de acesta, care poate fi diferita de adresa locului de consum, de adresa de domiciliu sau adresa sediului social, cu mentiunea ca aceasta trebuie sa fie pe teritoriul Romaniei. Fiecare tip de adresa care se regaseste in baza de date a furnizorului de energie pentru un anumit loc de consum este indicat pe factura de energie. Astfel, pe prima pagina, in partea dreapta sus poate fi regasita adresa de corespondenta, iar in partea stanga sus este mentionata adresa de domiciliu conform cartii de identitate a titularului de contract sau adresa sediului social. In general, pe pagina trei, care ofera detalii despre factura, este precizata adresa locului de consum pentru care a fost eliberata factura. Pentru a eficientiza procesul de comunicare si pentru a respecta obligatia contractuala, recomandam clientilor CEZ Vanzare sa se asigure ca datele de contact gestionate de furnizorul de energie electrica sunt actualizate in permanenta si sa comunice acestuia de fiecare data cand intervin schimbari. Beneficiile aduse de actualizarea permanenta a adresei de corespondenta, dar si a altor date de contact precum numarul de telefon, numarul de fax sau adresa de e-mail, sunt: respectarea obligatiei contractuale; primirea facturilor in timp util pentru achitare; primirea in timp util a informarilor importante care necesita un raspuns rapid din partea clientilor; evitarea unor neplaceri cauzate de neprimirea corespondentei cu furnizorul; control deplin asupra informatiilor referitoare la locurile de consum detinute.
Pentru clientii casnici, adresa de corespondenta poate fi modificata de catre titularul contractului de furnizare a energiei electrice, in momentul in care apar modificari. In cazul clientilor non casnici care doresc modificarea adresei de corespondenta, numarului de telefon, numarului de fax sau adresei de e-mail, trebuie depusa o cerere scrisa in acest sens. Aceasta cerere trebuie sa fie semnata si stampilata de reprezentantii legali si insotita de o copie a codului unic de inregistrare (CUI) sau a certificatului de inregistrare fiscala (CIF) precum si deo copie a cartii de identitate a reprezentantului legal.
Solicitarile din partea clientilor pot fi transmise prin unul din urmatoarele canale de comunicare: email la adresa: cez_crc@cez.ro; fax la: 0248 52 48 32 sau 0248 52 48 34; posta la adresa: Servicii Clienti, localitatea Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238; direct la Centrele de Relatii cu Clientii.
Este important de precizat faptul ca pentru orice loc de consum se poate opta pentru primirea facturii in format electronic, pe o adresa de e-mail valabila. Activarea acestei optiuni se poate realiza accesand www.efacturacez.ro

Comentarii

comentarii

Leave A Reply

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !