CEZ Vanzare, cel mai mare furnizor de energie din sud-vestul Romaniei, lanseaza My CEZ – asistentul personal al clientilor din sectorul energiei si gazelor naturale. Aplicatia are un design simplu si functionalitati multiple, aducand o valoare adaugata experientei utilizatorilor.
My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida.
Prin intermediul aplicatiei, clientii CEZ Vanzare gasesc intr-un singur loc toate informatiile despre contractul de energie electrica si gaze naturale. Portalul are o interfata intuitiva, precum si numeroase functionalitati:
- Verificarea consumului de energie electrica si de gaze naturale
- Vizualizarea si descarcarea facturilor CEZ Vanzare
- Efectuarea platilor online
- Vizualizarea situatiei platilor si a restantelor
- Programarea vizitelor in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ
- Transmiterea indexului autocitit
- Vizualizarea istoricului de consum, de facturi si de plati
- Gestionarea mai multor locuri de consum din acelasi cont de client
- Solicitarea unei oferte de energie electrica sau de gaze naturale
- Verificarea programului de intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
Odata cu lansarea aplicatiei My CEZ, CEZ Vanzare implementeaza si o serie de solutii digitale complementare:
- IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): ofera acces rapid la Info Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru a inregistra un deranjament fara a mai intra in contact cu un operator
- My CEZ Kiosk: aparatele sunt disponibile clientilor care viziteaza centrele de relatii cu clientii din Craiova, Pitesti si Ramnicu Valcea si ofera informatii utile despre contul de client
- Programare online pentru vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, prin intermediul cezinfo.ro.
Lansarea portalului My CEZ face parte dintr-un amplu proces de transformare digitala a companiei, initiat din dorinta de a oferi clientilor solutii simple si rapide, potrivite nevoilor lor.