Grupul CEZ in Romania intelege necesitatea crearii unor sisteme facile de comunicare cu clientii sai si vine in intampinarea nevoii de informare a acestora.
Inca de la intrarea pe piata din Romania, in 2005, Grupul CEZ a investit constant in dezvoltarea canalelor de comunicare, oferind clientilor posibilitati multiple de a intra in contact cu furnizorul si / sau distribuitorul de energie electrica local.
Deoarece confortul clientilor este foarte important pentru companie, s-au facut toate demersurile pentru a li se oferi cele mai avantajoase canale de comunicare fara a fi necesara deplasarea efectiva la Centrele de Relatii cu Clientii.
INFO LINIA CEZ, apelabila la numarul unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, este disponibila NON STOP pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic in intervalul orar 08:00 – 20:00.
Operatorii Info Linia CEZ pot sa ofere atat informatii comerciale despre facturile clientilor, cat si informatii tehnice cu privire la grupul de masura si instalatii electrice, ei fiind in permanenta instruiti in ceea ce priveste contextul legislativ si tehnic actual.
Incepand cu 1 noiembrie 2014, CEZ Vanzare a pus la dispozitia clientilor casnici si agenti economici mici consumatori, din aria de acoperire CEZ, un nou proces de facturare a energiei electrice bazat pe indecsii autocititi, ca raspuns la solicitarile primite din partea acestora.
Numarul de telefon gratuit, la care se comunica index-ul contorului este 0800.500.500.
Transmiterea indecsilor autocititi se poate realiza in intervalul dedicat de 5 zile comunicat pe factura.
Clientii care prefera corespondenta scrisa au la dispozitie urmatoarele variante de a solicita informatii:
§ prin servicii de corespondenta, la adresa: CEZ Romania SA, localitatea Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238;
§ prin fax, la numarul 0248 524 834 / 0248 524 832;
§ prin email, la adresa cez_crc@cez.ro.
CEZ pune la dispozitie posibilitatea de a primi informatii in mod direct, de la un specialist CEZ, prin Centrele zonale de Relatii cu Clientii, cu program de lucru de luni pana vineri intre orele 08:00 – 17:00 situate la urmatoarea adresa: CRAIOVA, Str. Romania Muncitoare, nr. 13.