Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate, precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App – ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea Contractare Rapidă sunt disponibile ofertele comerciale, clienții având posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
În plus, clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie electrică, precum şi aici.
Precizăm că în perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică.