Pentru a oferi clientilor CEZ Vanzare servicii la standarde de calitate ridicate, in perioada 24 – 25 iulie, se vor desfasura lucrari de mentenanta si dezvoltare a aplicatiei MY CEZ. Astfel, aplicatia MY CEZ – in toate formatele (mobile, desktop) va fi indisponibila in aceasta perioada, alaturi de dispozitivele MY CEZ Kiosk din Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din orasele Craiova, Pitesti si Ramnicu Valcea.

Recomandam tuturor clientilor CEZ Vanzare care doresc sa transmita solicitari sau sa solicite informatii despre contractul lor de energie electrica/ gaze naturale in perioada 24 – 25 iulie sa foloseasca unul dintre celelalte canale de comunicare:

  • Info Linia CEZ, la numarul de telefon 021 929, disponibil NON-STOP pentru transmiterea deficientelor in alimentarea cu energie electrica si in intervalul orar 08:00 – 20:00 pentru informatii comerciale;
  • prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro;
  • la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii;
  • in scris, la adresa de corespondenta: Strada Depozitelor, numarul 2, Targu-Jiu, judetul Gorj, cod postal 210238.

Incepand cu data de 26 iulie, aplicatia MY CEZ – asistentul personal al clientilor CEZ Vanzare isi va recapata toate functionalitatile, intr-o formula imbunatatita si eficientizata.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !