Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Dolj își deschide un ghișeu de lucru cu publicul în incinta Centrului Comercial ,, Auchan Craiovița”, începând din 22.10.2024. 

„Prin deschiderea de noi ghișee de primiri cereri și eliberare acte de identitate, Consiliul Județean Dolj este mai aproape de comunitate iar prin Direcția Publică Comunitară de Evidență din subordinea sa, dorește să ofere cele mai bune practici în domeniul furnizării serviciilor publice, să asigure un grad ridicat de satisfacție al cetățenilor și să consolideze încrederea în instituțiile publice”, se arată într-un comunicat remis presei.

Programul de lucru cu publicul va fi zilnic, de Luni până Vineri, între orele 08.30-15.00 și Sâmbăta, între orele 9.00-12.00.

Persoanele care au nevoie să obțină un act de identitate într-un termen mai scurt decât cel afișat la ghișeele serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor, sunt domiciliate s-au doresc să-și stabilească domiciliul/reședința pe raza județului Dolj, se pot programa telefonic la numărul 0351411290, zilnic, de luni până vineri, între orele 08.30-12.00.

Programările se pot face numai pentru ziua următoare, în limita programului de ghișeu. Vor funcționa trei ghișee, două în intervalul 08.30-15.00 la care se primesc cereri de la persoanele programate, iar al treilea ghișeu va funcționa în intervalul 09.00-12.00, pentru persoanele care au nevoie urgentă de act și din diferite motive, nu au putut să se programeze.

Durata pentru depunerea cererii și preluarea imaginii este estimată la 20 minute la ghișeele care funcționează pe baza programărilor, și 30 minute în cazul persoanelor care nu au reușit să se programeze.

„Pentru cei interesați să obțină un act de identitate, îi informăm că trebuie să prezinte următoarele documente: actul de identitate vechi (dacă este cazul și dacă îl mai dețin), documentul cu care fac dovada adresei de domiciliu, certificatul de naștere și suplimentar, când este cazul, certificatul de căsătorie, hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă sau certificatul de divorț. În cazul copiilor minori care solicită un act de identitate este obligatoriu ca aceștia să fie însoțiți de unul dintre părinți sau de un alt reprezentant legal, când este cazul. Toate informațiile necesare pentru obținerea unui nou act de identitate, sunt afișate la avizierul din incinta Centrului Comercial.

Facem mențiunea că persoanele care nu pot prezenta documentele prin care să dovedească adresa de domiciliu, pot face această dovadă cu o declarație pe propria răspundere, informațiile urmând să fie verificate pentru confirmare, de structurile de poliție care arondează adresa de domiciliu”, mai precizează sursa citată.

Actele de identitate vor fi eliberate în termen de cel mult 3 zile de la data depunerii cererii atunci când s-au prezentat toate documentele necesare, și 30 zile în situațiile când sunt necesare verificări prin structurile de poliție.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !