Ford Pro deschide un nou capitol și prezintă primul pick-up de tip Plug-in Hybrid. Ranger PHEV a debutat astăzi la IAA TRANSPORTATION.
Noul model oferă performanțe remarcabile în ceea ce privește capacitatea de remorcare și sarcina utilă, dar păstrează caracteristicile renumite din teren accidentat ale lui Ranger, la care se adaugă posibilitatea de a rula pur electric.
Cei 690 Nm – cea mai mare valoare a oricărui Ranger – și autonomia electrică de peste 45 km sporesc atractivitatea Ranger PHEV. Acesta introduce, de asemenea, Pro Power Onboard în gama Ranger, permițând clienților să alimenteze unelte cu până la 6,9 kW, direct de la bateria sistemului Plug-in, în loc să aibă nevoie de un generator.
Pe lângă Wildtrak și XLT, Ford Pro introduce o nouă versiune ca ediție de lansare exclusivă pentru PHEV – Stormtrak.
„Noul Ranger PHEV oferă beneficiile electrificării împreună cu performanțele specifice care au construit pentru Ranger o bază de fani loiali în Europa. Am perfecționat primul nostru pick-up PHEV din Europa pentru a fi un instrument extrem de capabil pentru muncă, dar și pentru deplasarea în off-road, precum și un vehicul premium care oferă mult confort și conectivitate de top pentru îndatoririle de familie”, a declarat Hans Schep, director general Ford Pro, Europa.
Ranger PHEV va fi produs în Silverton, Africa de Sud, iar primele livrări către clienți sunt așteptate începând cu primăvara anului 2025. Noul model se alătură gamei Ranger deja existente în Europa, cu motor diesel, făcând din acesta un model potrivit pentru nevoile variate ale clienților și pentru taxarea la nivel local a emisiilor.
Pick-up cu sistem de propulsie Plug-in Hybrid
Noul sistem de propulsie PHEV combină motorul Ford EcoBoost pe benzină de 2,3 litri și cutia de viteze automată cu 10 trepte cu un motor electric de 75 kW și o baterie de 11,8 kWh (net). Cuplul rezultat de 690 Nm este cel mai mare dintre toate versiunile de Ranger de serie, iar cu 279 CP, versiunea PHEV produce mai multă putere 4 decât un Ranger V6 turbodiesel de 3,0 litri.
O nouă transmisie hibridă modulară integrează motorul electric în carcasă pentru a permite conducerea în modul hibrid. Încărcarea bateriei durează mai puțin de patru ore folosind un încărcător monofazat de 16 amperi, autonomia posibilă fiind de peste 45 km în modul pur electric.
Ranger PHEV oferă aceleași performanțe tipice gamei – sarcină utilă de până la o tonă și capacitate de tractare de 3.500 kg, acestea fiind alăturate unui sistem de tracțiune integrală e-4WD, care permite blocarea diferențialului spate. Bateria de tracțiune este amplasată într-un cadru protejat, special conceput.
Motorul electric permite Ranger-ului PHEV să ruleze pur electric în mai mult moduri de rulare: Auto EV, EV Now, EV Later sau EV Charge.
Pro Power Onboard permite clienților să alimenteze simultan unelte și echipamente fără a avea nevoie de un generator. Sistemul oferă 2,3 kW standard, dar clienții pot alege și o opțiune de 6,9 kW, cu două prize de 15 amperi (3,45 kW), pentru a răspunde cerințelor echipamentelor mai grele.
Ediția de lansare Stormtrak oferă o echipare standard generoasă, care include:
– Caracteristici unice ale designului, tipice Stormtrak, cu jante din aliaj de 18 inchi, grilă tip fagure, orificii de ventilație pentru aripi și stickere specifice
– Faruri Matrix LED, Flexible Rack System, asistență Pro Trailer Backup și o cameră de 360 de grade standard pentru funcționalitate maximă 9
– Este disponibilă noua vopsea Chill Grey, exclusiv pentru Stormtrak, dar și Agate Black
– Interior luxos cu sistem de sunet B&O cu 10 difuzoare și materiale interioare exclusive

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !