Cei mai entuziaști dintre șoferi, care pun în prim plan dinamica mașinii, pot comanda acum pachetul Track Pack pentru Focus ST.
Dezvoltat de Ford Performance și testat intens pe circuitele Ford și pe faimosul Nürburgring Nordschleife din Germania, Track Pack este montat din fabrică și disponibil exclusiv pentru varianta cu transmisie manuală cu șase trepte a hatchback-ului cu cinci portiere.
În completarea dinamicii deja excelente a noului Focus ST, care are o accelerație 0-100 km/h de 5,7 secunde și o viteza maximă de 250 km/h, furnizate de motorul 2.3 EcoBoost de 280 CP 1, noul Track Pack le permite șoferilor să-și ajusteze cu precizie modul în care reacționează Focus ST pe circuit, grație suspensiei reglabile dezvoltată de KW Automotive. Acest sistem lucrează în corelație cu jantele speciale din aliaj, care oferă o masă redusă.
În plus, Track Pack crește performanța de oprire, oferind discuri de frână față de 363 mm și etriere de frână Brembo. În plus, anvelopele au o specificație personalizată pentru a optimiza tracțiunea în condiții limită.
„Noul nostru Focus ST Track Pack combină componente tehnice de ultimă generație pentru a face hot-hatch-ul cu adevărat capabil pentru entuziaștii circuitelor de viteză”, a declarat Stefan Muenzinger, manager Ford Performance, Europa. „Suspensia reglabilă, frânele de mari dimensiuni și anvelopele aderente ajută la optimizarea performanței, la o mai bună rigiditate și rezistența la solicitări ridicate pe pistă pentru plăcere maximă – despre asta este această mașina.”
Focus ST Track Pack este disponibil pentru a fi comandat în Austria, Belgia, Republica Cehă, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Portugalia, România, Spania, Elveția și Regatul Unit, primele livrări fiind așteptate în luna noiembrie.
Performanță și control – Focus ST Track Pack este pregătit pentru circuit
Dezvoltat împreună cu specialiștii de la KW Automotive, sistemul de suspensie oferit cu Track Pack are carcase din oțel inoxidabil pentru amortizoare și oferă un reglaj în 12 trepte pentru compresie și 16 trepte pentru extensie. Cele două moduri de reglare permit utilizatorilor obișnuiți să ajusteze răspunsurile suspensiei și chiar să ajusteze performanța pentru a se potrivi cu circuitele lor preferate.
Amortizoarele funcționează alături de noi arcuri, cu până la 50% mai rigide. Acestea reduc garda la sol cu 10 mm în comparație cu un Focus ST standard – coborând centrul de greutate și contribuind la reducerea ruliului caroseriei pentru schimbări mai rapide de direcție. De asemenea, șoferii pot regla suspensia pentru o scădere suplimentară de până la 15 mm a gărzii la sol, acolo unde este permis de legislația locală.
Jantele din aliaj de 19 inchi sunt fabricate folosind un proces care compactează aliajul de aluminiu pentru a crește rezistența la șoc, folosind mai puțin material, pentru un aliaj mai ușor. Din acest proces rezultă jante care sunt cu 10% mai ușoare decât cele standard. Astfel, direcția reacționează mai rapid, iar contactul și aderența anvelopei sunt îmbunătățite pentru performanțe mai bune la accelerare, frânare și schimbarea de direcție. Roțile sunt completate de anvelope Pirelli P Zero Corsa personalizate, optimizate pentru aderență mai bună, pentru a face față fără compromisuri pe pistă și pe drum uscat.
Performanța de frânare este, de asemenea, îmbunătățită. Discurile din față sunt cu 10% mai mari în diametru decât versiunile standard de 330 mm și sunt completate de etrierele Brembo cu patru pistoane, care îmbunătățesc aderența și disipă căldura mai rapid – reducând efectul de frânare ineficientă indusă de căldură, în timpul sesiunilor prelungite pe circuit.
Control mai precis, design mai agresiv
Designul exterior specific pentru Track Pack oferă un aspect și mai distinctiv față de un Focus ST normal. Caracterul de mașină de înaltă performanță este acum scos și mai bine în evidență.
Spoilerul spate, difuzorul spate și anumite elemente ale spoilerului față sunt vopsite în Agate Black, indiferent de culoarea caroseriei. Toate cele trei elemente oferă efecte aerodinamice pasive – optimizează forța aerodinamică și stabilitatea.
Plafonul Focus ST Track Pack, grila față și capacele oglinzilor exterioare sunt, de asemenea, vopsite în Agate Black. Un efect similar de negru lucios este regăsit și la jantele din aliaj, în spatele cărora etrierele de frână sunt finisate într-un roșu puternic.
Alte detalii exterioare exclusive includ contururi negre subtile pentru siglele ST în locul cromului standard. Culorile caroserie includ Agate Black, Fantastic Red, Frozen White, Magnetic și, exclusiv pentru ST, Mean Green.
Anul trecut, Ford a introdus noi caracteristici interioare pentru Focus ST, inclusiv scaunele Ford Performance dezvoltate in-house, care pot fi acum exploatate pe deplin de către șoferii de Focus ST Track Pack, care vor beneficia de suport lateral optim și confort maxim pe circuit.
Tehnologiile avansate de la interior includ, de asemenea, un ecran tactil central de 13,2 inchi, cu o interfață intuitivă, ceea ce permite șoferilor să fie la una sau maximum două atingeri distanță de orice aplicație, informații sau comandă de care au nevoie.
Motorul pe benzină EcoBoost de 2,3 litri de sub capota lui Focus ST oferă o putere de 280 CP la 5.500 rpm și un cuplu maxim de 420 Nm de la 3.000 rpm la 4.000 rpm. El este supraalimentat de un turbocompresor twin-scroll cu tehnologie anti-lag.
Performanța este sporită și de inovatorul diferențial electronic cu alunecare limitată (eLSD) care activează hidraulic ambreiajele pentru a redistribui până la 100% din cuplul disponibil către roata cu mai multă tracțiune. Cu un răspuns mai rapid și cu mai multă precizie față de un LSD mecanic, sistemul ajustează preactiv cuplul pe baza informațiilor primite de la senzorii motorului și ai vehiculului.
De asemenea, șoferii pot profita de modurile de conducere 2 selectabile pentru a seta funcționarea eLSD-ul, maparea accelerației, direcția electronică asistată și controlul electronic al stabilității (ESC). Un mod Track oferă, de asemenea, răspunsuri directe și mai multă libertate pentru sistemul ESC, pentru mai mult feedback și o mai mare implicare a șoferului.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !