Ford anunță astăzi noua tenhologie FORDLiive – un nou sistem de conectare bazat pe disponibilitate crescută, conceput pentru a ajuta operatorii de vehicule comerciale Ford să crească productivitatea, maximizând durata de funcționare a vehiculului.

FORDLiive promite să transforme modul în care clienții Ford întrețin și rulează vehiculele, reducând numărul de avarii, timpii morți pierduți la revizie, oferind service rapid. Datele FORD arată că FORDLiive poate reduce timpii morți în care vehiculele comerciale nu funcționează, cu aproximativ 60% 1.  

Conectând clienții vehiculelor comerciale Ford, rețeaua de dealeri autorizați Transit Center și producătorul auto, sistemul folosește procesare de date în timp real 2 pentru a optimiza individual productivitatea fiecărui vehicul din flota clienților. Aproximativ 500,000 de vehicule comerciale Ford conectate operează deja pe drumurile europene și se anticipează atingerea pragului de 1 milion până la mijlocul anului 2022.

FORDLiive va fi disponibil gratuit; companiile și flotele de orice dimensiuni pot accesa acest serviciu prin intermediul aplicației FordPass Pro 3 și respectiv a unei versiuni dedicate a Ford Telematics 4.

“Afacerile clienților noștri se opresc odată cu vehiculele lor comerciale,” a declarat Hans Schep, general manager, Vehicule Comerciale, Ford Europa. “Combinând avantajele conectivității în timp real cu experiența noastră în domeniul vehiculelor comerciale, FORDLiive este instrumentul perfect pentru optimizarea timpului de funcționare a vehiculelor. Nu vom renunța până când vom oferi disponibilitate funcționare de 100% pentru toți clienții noștri”.

FORDLiive va fi lansat treptat pe piețele europene în 2021. 80% dintre clienți vor avea acces la centrele dedicate înainte de sfârșitul anului. Ford își ia angajamentul de a continua să mărească capacitățile FORDLiive și va continua să introducă treptat servicii de îmbunătățire a timpului de funcționare pentru vehiculele comerciale din toată Europa, după lansare.

Vehicule Conectate și Mentenanță Inteligentă

Pentru a ne asigura că fiecare vehicul este disponibil atunci când clientul are nevoie de el, FORDLiive oferă mentenanță inteligentă, permițând o programare eficientă a servisării și furnizând notificări atunci când este identificată o acțiune care ar putea preveni o avarie.

Analizând datele despre vehicul în timp real, FORDLiive oferă clienților informații specifice despre întreținerea acestuia. Business-urile mici, cu până la 5 vehicule, primesc notificări prin intermediul aplicației FordPass Pro, 3 în timp ce managerii de flote mai mari sunt informați prin intermediul Ford Telematics. 4

Datele despre starea vehiculului sunt trimise automat de modemul FordPass Connect montat pe vehicul 5 ca standard pentru modelele Transit, Transit Custom, Transit Connect și Ranger începând cu jumătatea anului 2019.  Folosind datele unui serviciu de asistență rutieră de ultimă generație din Marea Britanie, inginerii Ford au estimat că până la 30% din apelurile de asistență ar putea fi evitate dacă clienții ar folosi notificările de mentenanță inteligentă.

Pe lângă ajutorul oferit în planificarea și programarea eficientă a service-ului, notificările de Mentenanță Inteligentă (Smart Maintenance) îi ajută pe clienți să monitorizeze și să gestioneze durata de viață a uleiului, nivelurile de AdBlue și presiunea anveloperlor pentru a reduce riscurile unei avarii neprevăzute.

Mentenanța Inteligentă le oferă operatorilor o explicație în limbaj simplu, a oricăror indicatori luminoși sau mesaje de eroare apărute, precum și potențialul impact al acestora asupra funcționării vehiculului și îndrumare privind întreținerea adecvată. Operatorii de flote vor fi, de asemenea, informați dacă vehiculul lor este subiectul unei rechemări în service.

Ford Service Pro sporește capacitățile dealerilor

Pentru a optimiza experiența clientului la dealer, noul Ford Service Pro oferă servicii de specialitate construite în jurul nevoilor de service ale operatorilor comerciali, utilizând noi funcții de conectare a datelor pentru a simplifica și optimiza experiența clienților.

Rețeaua Ford de 800 de dealeri dedicați Transit Center are acces la datele clienților din ultimele 60 de zile, 6 ajutând astfel la diagnosticarea rapidă și comandarea proactivă a pieselor de schimb înainte de sosirea vehiculului în service. Partajarea de date privind vehiculul îi ajută pe dealeri să le ofere clienților cele mai eficiente sfaturi de operare, inclusiv să grupeze intervențiile viitoare pentru eficiență maximă și să faciliteze triajul pentru reparații urgente.

În cazurile în care este inevitabilă scoaterea unui vehicul de pe drum, informațiile pe care dealerii acreditați Transit Center le au despre cerințele specifice ale clientului îi vor ajuta să identifice vehiculele înlocuitoare potrivite pentru a menține activitatea clientului. 2

FORDLiive sporește de asemenea conectivitatea pentru inginerii Ford, care sunt “teleportați” în service-urile Transit Center prin intermediul căștilor VR pentru a ajuta la diagnosticarea problemelor complexe și pentru a oferi soluții eficiente, economisind timpul și costul unei deplasări.

Aceste noi servicii completează o gamă variată de asistență livrată prin intermediul rețelei de dealeri Transit Centre, pentru a optimiza timpul de funcționare a vehiculelor, cum ar fi programul de funcționare extins, programul pentru întreținere peste noapte, serviciul expres, ridicarea și livrarea vehiculelor și serviciul mobil.

Trei Noi Centre FORDLiive în 2021

În centrele FORDLiive, experți dedicați FORDLiive, axați pe menținerea vehiculelor comerciale pe șosea, identifică și răspund rapid la probeleme ce ar putea apărea.

Echipele din aceste centre utilizează noul software UptimePro, care primește date direct de la dealerii Centru Transit pentru a urmări fiecare reparație pentru un timp de funcționare optim. Dacă sistemul detectează întârzieri la reparații sau vizite repetate de la același vehicul, agenții FORDLiive vor sfătui clienții cu privire la cea mai bună soluție pentru a identifica cauza problemelor cât mai repede posibil.

Agenții FORDLiive se vor asigura că echipele relevante de experți Ford sunt implicate imediat și sprijină dealerii în cazul reparațiilor, indiferent dacă este vorba despre asistență tehnică aprofundată sau furnizarea de piese.

Una dintre locațiile FORDLiive se află în Dunton Campus din Marea Britanie- co-localizat cu echipele de ingineri Ford Transit pentru o colaborare eficientă – și deja se ocupă de cazuri de la clienți din Marea Britanie și Irlanda.

Un al doilea centru din Valencia, Spania, servește clienții de pe piață chiar de la lansare și se va extinde ulterior pentru a acoperi Franța, Italia și Portugalia. Clienții din Austria, Germania și Elveția vor fi deserviți de un al treilea centru din Köln, Germania, care se va deschide la sfârșitul acestui an. Vor urma și alte piețe, iar centrele europene vor beneficia de linii telefonice directe către Dunton pentru asistență rapidă și vor emite diagonstice tehnice, dacă va fi necesar.

Pe măsură ce serviciul va fi lansat în Europa, clienții Ford Fleet Management vor beneficia, de asemenea, de soluții de disponibilitate a vehiculului dezvoltate în jurul cerințelor lor unice și livrate ca parte din pachetul achiziționat de la echipele dedicate care lucrează cu centrele FORDLiive.

Ford a înregistrat anul trecut un nou record de cotă de piață europeană, anunțând al șaselea an consecutiv ca lider de piață pe segmentul de vehicule comerciale din regiune. 7 Lansarea FORDLiive este primul pas din obiectivul pe termen lung al companiei de a oferi disponibilitate de funcționare de 100% pentru clienții săi de vehicule comerciale.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !