Clientii CEZ Vanzare din zona Olteniei au la dispozitie NON STOP serviciul IVR Deranjamente pentru anuntarea simpla si rapida a deficientelor in alimentarea cu energie electrica. Doar cu codul locului de consum si un numar de telefon valid, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului puteti alege sa transmiteti sesizarea fara a mai intra in contact cu un operator uman.
Care sunt pasii?
Apelati Info Linia CEZ – 0251 929;
Selectati tasta 1 pentru energie electrica;
Tastati 1 pentru anuntare deranjamente;
Tastati 2 pentru a fi transferat catre primul operator disponibil;
Dupa 20 de secunde de asteptare, in cazul in care toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri telefonice, dupa mesajul specific, se selecteaza 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa de tensiune in toata zona
Tastati codul locului de consum. Codul locului de consum incepe cu cifrele „005” si este format din 10 cifre. Acesta poate fi regasit pe factura de energie electrica pe prima pagina a facturii, in partea dreapta, alaturi de datele dv. de identificare (nume, adresa, date bancare) sau in prima fraza de pe a doua pagina a facturii de energie electrica.
Introduceti numarul de telefon (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).