Grupul CEZ a demarat un proces complex de actualizare a sistemelor informatice pentru a putea raspunde cerintelor clientilor si partenerilor de afaceri la un nivel inalt de calitate. Pe parcursul acestor actualizari, parte din activitatea operationala curenta a companiilor din Grup va fi limitata. Echipa CEZ depune toate eforturile pentru reducerea disconfortului clientilor si partenerilor sai, inlocuind manual anumite operatiuni sau adoptand alte solutii punctuale. Estimam ca procesul de actualizare va fi finalizat luni, 11.12.2017. In cazul in care se va impune o prelungire a termenului, vom reveni cu informatii catre clientii si partenerii nostri.
Printre principalele aspecte operationale limitate in perioada actualizarii sistemelor informatice se numara:
– eliberarea copiei dupa factura;
– informatii comerciale legate de contul de client;
– procesarea documentelor aferente cererii de racordare la reteaua de distributie a energiei electrice;
– contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice si gazelor naturale;
– inregistrarea automata a indexului autocitit.
Se deruleaza in conditii normale urmatoarele operatiuni:
– consultanta privind serviciul de furnizare si distributie a energiei electrice;
– primire si inregistrare in vederea procesarii ulterioare a documentelor aferente cererii de racordare la reteaua de distributie a energiei electrice;
– primirea si inregistrarea in vederea procesarii ulterioare a documentelor aferente contractarii serviciului de furnizare a energiei electrice si gazelor naturale;
– inregistrarea indexului autocitit cu ajutorul operatorului Info Linia CEZ in urma apelarii telefonice a clientului;
– inregistrarea si remedierea deranjamentelor in reteaua de distributie a energiei electrice;
– primirea si inregistrarea in vederea procesarii ulterioare a sesizarilor si petitiilor din partea clientilor.