Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de 24, 25 si 26 decembrie, respectiv pe 31 decembrie, 01 ianuarie si 02 ianuarie 2019. Incepand cu data de 27 decembrie 2018, respectiv 03 ianuarie 2019 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 – 16:30 in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea.
Info Linia CEZ
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
Echipele operative Distributie Oltenia
In perioada 24 – 26 decembrie 2018, respectiv 31 decembrie – 02 ianuarie 2019, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !