Săptămâna viitoare, din 10 iulie, vor demara lucrările la reparația podului Giurgiu Ruse. Constructorii anunță că vor lucra în medie 10-12 ore pe zi fără a opri traficul. Modernizarea podului se va face în 6 etape urmând ca circulația să se facă alternativ pe banda libera.
În primele două etape se va lucra la structura de rezistență la intrarea pe teritoriul Bulgariei urmând ca apoi să se realizeze același lucru și pe teritoriul României. După cum anunță constructorii, se preconizează că se va lucra aproximativ 4 luni și jumătate pe fiecare fir de mers.
Traficul va fi sistematizat cu ajutorul unor semafoare mobile inteligente care vor fi mutate de-a lungul podului, acolo unde se vor efectua lucrări. Pentru siguranța muncitorilor, lucrările se vor efectua numai pe timp de zi.
Tronsonul bulgăresc al podului are o lungime de 1.057 km. De la punerea sa în funcțiune acum 70 de ani, în 1954, nu s-au efectuat reparații majore. Consolidarea rosturilor s-a făcut în urmă cu mai bine de 22 de ani, iar hidroizolația și covorul asfaltic a fost înlocuit în 2011. Proiectul tehnic pentru renovarea instalației prevede înlocuirea completă a straturilor de asfalt, panouri, hidroizolații, sisteme noi de reținere, marcaje etc. Antreprenorul reparației principale a Podului Dunării este Societatea Publică cu răspundere limitată Podul Dunării. Valoarea contractului său este de 44 877 228,68 BGN, inclusiv TVA. Durata contractului pentru lucrări este de 730 de zile. Supravegherea construcției va fi efectuată de „Podul Dunării-PII-Strol”. Valoarea contractului lor este de 848 400 BGN inclusiv TVA.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !