100.000 de clienți au optat pentru soluții de încălzire, răcire, producere de energie verde și mobilitate electrică;
760.000 de clienți au ales pachete de servicii tehnice;
E.ON Energie România a continuat să-și dezvolte, anul trecut, afacerile pe segmentul soluțiilor și serviciilor energetice, adițional serviciilor de furnizare de gaze naturale și energie electrică, numărul cliențior depășind 860.000, de la intrarea companiei pe acest segment, în 2016.
Din acest total, 100.000 de clienți au ales soluții energetice pentru încălzirea și răcirea locuințelor cu centrale termice sau pompe de căldură, sisteme fotovoltaice pentru producția de energie verde, stații de încărcare pentru mașini electrice.
Dintre aceștia, circa 60% au ales soluția de încălzire cu centrale cu condensare (E.ON Life), care au o eficiență de 108% și pot aduce o economie la consum de până la 30%, în anumite condiții de utilizare. De exemplu, anul trecut, compania a montat, în medie, circa 23 de centrale termice pe zi.
„Am depășit definitiv momentul când E.ON Energie România era doar un furnizor de gaze naturale și energie electrică. Anul acesta ne așteptăm să depășim 1 milion de clienți care au optat pentru soluțiile și serviciile noastre energetice, aducând plusvaloare afacerilor noastre. Doresc să-i asigur că vom continua să le oferim cele mai bune soluții energetice și de furnizare”, a declarat Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
Totodată, soluțiile de răcire cu aparate de aer condiționat cu tehnologie Inverter (E.ON Cool), cu consum mai mic de energie electrică de până la 33% comparativ cu cele clasice, sunt populare printre clienții companiei, circa 30.000 dintre aceștia optând, în ultimii patru ani, pentru această soluție. De exemplu, anul trecut, cererea pentru soluțiile de răcire a companiei a crescut cu peste 50% față de 2023, fiind montate zilnic 25 de aparate, în medie.
Compania a înregistrat recorduri și în ceea ce privește instalările de sisteme PV (E.ON Solar Home), peste 4.700 de clienți preferând soluțiile și serviciile de instalare ale E.ON pentru a-și produce singuri energia necesară. Anul trecut, specialiștii companiei au instalat 3.600 de sisteme, câte zece pe zi și de nouă ori mai multe față de 2023, acoperind cu succes toți clienții cu dosar validat AFM (Administrația Fondului pentru Mediu) care au selectat E.ON în sesiunea 2023.
Și pe partea de e-mobility au fost consemnate progrese semnificative, compania instalând anul trecut peste 120 de puncte de încărcare pentru mașini electrice, publice și private, depășind astfel 560 de unități instalate până acum în România. Dacă înainte de 2020 erau instalate, în medie, între 20 și 30 de puncte de încărcare pentru mașini electrice anual, ulterior ritmul a crescut la peste 100, deci de aproximativ 4-5 ori mai mult.
O performanță remarcabilă s-a înregistrat, de asemenea, pe partea de servicii tehnice (E.ON ServExpres), numai anul trecut compania câștigând 160.000 de clienți noi. În prezent, 760.000 de clienți beneficiază de pachete de servicii care includ verificările tehnice periodice obligatorii, mentenanță și intervenții de urgență pentru centralele termice și instalațiile de gaz și electricitate, pentru echipamentele de aer condiționat și pentru sistemele fotovoltaice, toate acestea fiind prestate de către specialiștii E.ON.
![E.ON țintește 1 milion de clienți până la finele anului](https://www.estv.ro/wp-content/uploads/2025/02/solutii-smart-eon.jpeg)