Brand-ul românesc de fashion MIZAR, cu o tradiție de 28 de ani pe piața locală, aduce în prim-plan, cu cea mai recentă colecție a sa, FW24, stilul de viață specific femeii moderne, un îndemn de a trăi în momentul prezent.
Lansată în luna septembrie sub conceptul Here & Now, colecția FW24 ne reamintește că atunci când ne simțim bine în hainele pe care le purtăm, navigăm mai ușor provocările cotidiene și ne conectăm mai ușor la prezent, la noi și la tot ceea ce ne înconjoară.
“Pentru noi, MIZAR, hainele nu mai sunt de mult timp doar simple piese vestimentare, ci capătă valențe noi. Devin adevărate elemente care amplifică starea de bine și bucuria de a trăi viață în toate ipostazele sale.”, Carmen Cristescu, Marketing & E-Commerce Manager, MIZAR România.
Pentru a puncta adaptabilitatea în funcție de nevoi și stil de viață, aceasta este divizată în patru subcolecții de sine stătătoare:
City Chic definită, în 2024, printr-o eleganță metropolitană, ținute minimaliste ce completează armonios viața într-o metropolă agitată.
Urban Street: inspirată de atmosfera vibrantă a străzilor, aceasta propune o combinație surprinzătoare de elemente contrastante, urban și elegant, deopotrivă, lumină și întuneric, piese de zi cu zi ce căpăta o cu totul altă dimensiune purtate cu ocazii speciale..
Office: vine cu o abordare minimalistă a ținutelor de birou, cu siluete simple și bine croite, linii curate și proporții echilibrate, pentru un plus de versatilitate și eleganță.
Event: dezvăluie ținute de o eleganță atemporală, cu accente moderne, actuale, pentru evenimente memorabile..
Un element de noutate menit să completeze colecțiile MIZAR este categoria de încălțăminte, care le însoțește pe femei la fiecare pas prin confort și stil.
Noile piese propuse se bazează atât pe tendințele actuale, cât și pe atemporalitate, mixând elemente de design, precum broderii, cu printurile florale sau abstracte. Printre culorile vedetă ale colecției se numără negru, maro, bej, navy, alb sau bleu.
Colecția duce mai departe valorile și filosofia MIZAR, care a urmărit dintotdeauna să le ofere clientelor sale încredere în sine, indiferent de vârstă, siluetă sau preferințe vestimentare. Astfel, prin haine ancorate în tendințele actuale, brandul are la bază autenticitatea, incluziunea și confortul, precum și calitatea produselor și a serviciilor sale.