Operatorul Distribuție Oltenia le recomandă consumatorilor săi să acorde atenție sporită persoanelor care le vizitează locuințele cu motivul de a efectua servicii legate de alimentarea cu energie electrică.
Este important de știut că orice angajat al Distribuție Oltenia sau al partenerilor are obligația de a prezenta legitimația de serviciu atunci când se deplasează la domiciliul consumatorilor pentru a efectua servicii energetice, înainte de a pătrunde în locuință. În situația în care persoanele în cauză nu pot dovedi că sunt reprezentanți DEO, consumatorii nu ar trebui să le permită accesul în incintă și nici eventuale intervenții la rețea.
De asemenea, menționăm că angajații DEO sau ai partenerilor nu sunt autorizați și nici nu trebuie să solicite sau să primească sume de bani de la consumatori.
Pentru siguranța tuturor persoanelor implicate, angajații Distribuție Oltenia folosesc echipamente specifice de lucru și de protecție atunci când efectuează intervenții în rețea.
Totodată, consumatorii de energie electrică sunt rugați să anunțe operatorul Distribuție Oltenia despre orice situație în care persoane care pretind a fi angajați DEO sau ai partenerilor solicită accesul pe proprietate sau orice sume de bani în schimbul unor servicii, prin următoarele canale de comunicare:
- apelând Info Tel, la numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională;
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form