Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor care nu deţin acte de identitate, dar şi a celor ce deţin documente de identitate cu valabilitatea expirată sau nu şi-au legalizat situaţia reală a domiciliului, Direcţia Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Dolj organizează, la solicitarea autorităţilor publice locale, o serie de acţiuni de eliberare a documentelor de identitate în localităţile judeţului Dolj, altele decât cele în care funcţionează servicii de evidenţă a persoanelor.
Începând cu data de 07.04.2022, săptămânal, în fiecare zi de joi se vor efectua deplasări cu camera mobilă în localităţile judeţului Dolj, după următorul program:

  • în com. Almăj, jud. Dolj – între orele 9 00-10 00
  • în com. Braloştiţa , jud. Dolj- între orele 11 00-1200
  • în com. Coţofenii din Faţă, jud. Dolj  între orele 13 00-1400

Acţiunile se vor desfăşura la sediile primăriilor unde sunt aşteptate toate persoanele care au nevoie de un act de identitate sau de legalizarea domiciliului /reşedinţei.
Menţionăm că persoanele ce doresc să se prezinte, vor depune odată cu cererea de eliberare a actului de identitate şi următoarele documente, după caz: vechiul act de identitate, certificatul de naştere, certificatul de căsătorie, hotărârea de divorţ cu menţiunea definitivă şi irevocabilă/certificatul de divorţ, certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta sub 14 ani (în situaţia în care minorii îşi schimbă domiciliul împreună cu solicitantul cererii), documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi vor achita şi suma de 7 lei contravaloarea cărţii de identitate sau 1 leu contravaloarea cărţii de identitate provizorii.
În situaţia în care persoanele nu deţin unul din documentele necesare prevăzute de legislaţia în vigoare, cererile vor fi soluţionate prin eliberare de cărţi de identitate provizorii cu termen de valabilitate de un an.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !