Primăria Municipiului Craiova informează publicul că, începând cu data de 7 iunie 2021, își va muta activitatea, temporar, la Centrul Multifuncțional, situat pe strada Târgului nr. 26, pe durata lucrărilor de reabilitare a sediului de pe strada A.I. Cuza, format din cele două corpuri – fosta Bancă a Comerțului și clădirea Palace.
Procesul de mutare se va desfășura pe perioada a 3 (trei) zile, perioadă în care Registratura instituției va funcționa la Centrul Multifuncțional situat pe strada Târgului nr. 26 și va avea următorul program:

  • Miercuri 2 iunie, joi 3 iunie și vineri 4 iunie, între orele 12:00 și 14:00.

Facem apel la toți cetățenii ce doresc să depună sau să ridice documente în această perioadă de tranziție să aleagă variantele online de comunicare cu instituția sau să amâne, pe cât este posibil, aceste operațiuni după data de 7 iunie 2021.
Serviciul web pentru depunerea on-line a documentelor este disponibil pe site-ul primăriei – www.primariacraiova.ro, la secțiunea e-Servicii și permite adresarea online de sesizări, propuneri, reclamații către primărie:
https://servicii.ghiseulonline.ro//dm_depuneri_online/forms.nsf?Open&c=4264CE7656F27E804225784E002A27CE.
Totodată, serviciul permite înregistrarea de cereri și adăugarea de documente justificative pentru eliberarea de acte administrative (acorduri, autorizații, adeverințe ș.a.).
De asemenea, în perioada 2-4 iunie 2021, rugăm cetățenii să amâne depunerea de solicitări pentru eliberare acte în regim de urgență, având în vedere procesul complex de mutare a infrastructurii instituției. Ne cerem scuze tuturor craiovenilor pentru disconfortul creat și îi asigurăm că depunem toate eforturile astfel încât să nu fie afectați de procesul de mutare al sediului Primăriei Craiova.
Facem precizarea că, după mutarea activității Primăriei Municipiului Craiova la Centrul Multifuncțional, mai exact începând cu data de 7 iunie 2021, programul de relații cu publicul al compartimentelor funcționale va fi cel normal, după cum urmează:
Centrul de Informare pentru Cetățeni – Registratura
Luni – Joi: 08:00 – 16:30
Vineri:       08:00 – 14:00
Serviciul Autorizații în Construcții, Obținere avize, Taxe
Luni: 09:00 – 11:00
Joi:    14:00 – 16:00
Serviciul Urbanism și Nomenclatura Urbană (certificate de urbanism)
Luni: 09:00 – 11:00
Joi:14:00 – 16:00
Direcția Juridică
Luni, Joi: 14:00 – 16:00
Serviciul Registrul Agricol şi Măsurători Topo
Joi: 09:00 – 11:00
Serviciul Coordonare Asociații de Proprietari
Marţi, Joi: 09:00 – 11:00
Serviciul Contracte şi Autorizări
Zilnic: 09:00 – 11:00, 14:00 – 16:00
Fond Locativ (Locuinţe)
Marţi, Joi: 09:00 – 12:00
Serviciul Administrare şi Evidenţă Domeniul Public şi Privat şi Măsurători Topo
Marţi, Vineri: 09:00 – 11:00
Serviciul Administrare și Monitorizare Transport Public Local şi Siguranţa Circulaţiei
Miercuri, Vineri: 09:00 – 11:00
Serviciul Urbanism și Nomenclatura Urbană (nomenclatura stradală)
Luni: 09:00 – 11:00
Joi:    14:00 – 16:00
Cetățenii care vor să ajungă la noul sediu al Primăriei Municipiului Craiova pot folosi mijloacele de transport în comun care circulă pe următoarele trasee:
– Traseul 1: Gară – Olteț – Spitalul nr. 1 – Olasprod și retur
– Traseul 4: Făcăi – Romanești – Olteț – Piața Centrală și retur
– Traseul 6: Craiovița Nouă – Teatrul Național – Spitalul nr. 1 – Romanești  – Parc – Universitate – Craiovița Nouă
– Traseul 24: Olasprod – Parc – Institut – Vamă – Siloz – Spitalul nr. 1 – Dunărea – Olasprod
De asemenea, pentru a evita deplasările, reamintim cetățenilor că pot folosi Serviciul web pentru depunerea on-line a documentelor.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !