Scrisoare virală a unui „tânăr voluntar” îndreptată împotriva reprezentanților RAT Craiova. http://www.estv.ro o va prezenta în integralitate. Nu ne asumăm cele relatate de către autor.
„Incep prin va felicita, RAT Craiova, de implementarea sistemului QR Code. Sunteti cei mai buni. Pentru a ma deplasa la serviciu folosesc transportul în comun pus de către compania dvs. la dispoziția umilior cetățeni. Astăzi, 21.04.2021, am luat doua bilete de autobuz de la „mașinările perfect soldate cu muniții” de la Spitalul nr. 1. SUUUPER. Am reușit… in final. Pana cand vine autobuzul ma roagă un domn sa il ajut si pe el. Imi multumeste din tot sufletul. Am început ziua bine, imi zic in gând.
Nu stau mult, doar 12 minute, ceva fabulos!!! …. si vine autobuzul. Am in mâna cele două bilete. Iau un bilet si il validez prin dispozitivele extraordinar de dodate cu QR code. Pentru a-mi fi mai ușor în identificare, rup la un capăt biletul deja validat. Super. Ziua este in continuare buna, imi zic. Ma asez frumos pe un scaun. Si mai super, am loc liber si nu e nimeni așezat pe scaunul de lângă mine. Ce pot sa imi doresc mai mult de atat pe vreme de covid?
…. Deodată unul dintre bilete imi este luat din mâna si nu inteleg de ce. Nu se prezintă nimeni. Incerc sa inteleg ce se intampla. Vad pe doi domni îmbrăcați in geci care încearcă să verifice dacă am validat biletul. Ii vad ca tot se chinuie cu biletul meu într-o mâna si cu „minunatul” sistem (de validat) in cealaltă mâna. Imi dau seama ca sunt de la RAT si incerc sa ii ajut. Intru in vorba cu ei: Nu va supărați, am validat acest bilet pentru călătorie si le dau biletul pe care l-am validat. Imi dau inapoi biletul pe care tot se chinuiau să vadă dacă l-am validat sau nu. După ce vad ca am validat biletul de călătorie sunt multumiti. Super imi zic. Pana acum este mai mult decât perfect.
Cobor in statia de la Banie, iar de acolo iau autobuzul 25. Surpriza si de aceasta dată. Incerc sa validez biletul pe care mi-l oprisem pentru cea de-a doua călătorie. Ce sa vezi? Eroare. Imediat ma vad doi domni controlori și încearcă să îmi sară în ajutor, dar tot degeaba, ca le dă și lor cu eroare. EROARE!!!! Incerc sa le spun toată pățania cu cele două bilete si ca rezultat imi spun sa imi caut in autobuz un bilet. Categoric ii refuz, deoarece eu astăzi mi-am cumpărat două bilete. De curiozitate, cum ati fi procedat daca erați in locul meu? În final, dupa multe argumente unul dintre oamenii cu geci „brenduite” il suna pe unul dintre mirobolantele făpturi care a fost in control puțin mai devreme in zona cu spitalul. Stimabilul, recunoaște ca mi-a validat si/verificat două bilete. Nu inteleg care e buba.
Iar în final, ce sa aflu? Mare mi-a fost uimirea cand am mi s-a adus la cunoștință ca mi-au fost anulate cele două bilete instant. Foarte bun sistemul, va asigur. Incercati, va rog cu incredere. Sunt curios…ati călătorit vreodată cu autobuzul prin Craiova?
Mi s-a spun că ar fi trebuit să îi spun domnului controlul sa imi dea banii inapoi ca mi-a invalidat si biletul bun. Daca as fi procedat asa credeti ca m-ar fi ascultat? Va spun sincer ce s-ar fi intamplat .. ar fi tipat la mine si s-ar fi comportat groteste, cum se comporta unii controlori cu oamenii… de parca oamenii ar fi animale. Sau credeti ca sunt? Hmm…
Dar totuși… La partea calitate si eficienta, fie vorba între noi, mai aveti de lucrat.
Va spun sincer, daca as putea sa folosesc alt transport in comun către serviciu… nu as ezita sa îl folosesc, dar din pacate, alta varianta nu am.
Scriu aceste rânduri cu sufletul entuziasat al unui tânar care a făcut voluntariat de peste 11 ani si care crede cu tărie si speranță infinită ca mai poate sa schimbe ceva in bine.
Semnat,
Un Tanar care doreste schimbarea Craiovei in bine”.