Dacă mâine ar avea loc examenul de Bacalaureat, 45,08% din elevii doljeni ar avea șanse să promoveze. Așa rezultă în urma simulării care tocmai s-a încheiat miercuri.
Au fost înregistrate:
– 20 note de 10.00(zece) la Limba și literatura română
– 23 note de 10.00(zece) la Istorie și 9 note de 10.00(zece) la Matematică
– 52 note de 10.00 la proba la alegere a profilului și specializării (24 – Biologie, 1 – Fizică, 11 – Geografie, 7 – Informatică, 8– Logică, Psihologie – 1).-unități de învățământ liceal care au obținut un procent de promovabilitate de peste 40%: Colegiul National „Fratii Buzesti” Craiova – 27%, Colegiul National „Carol I” Craiova – 71%, Colegiul National „Elena Cuza” Craiova – 12%, Colegiul National Pedagogic „Stefan Velovan” Craiova – 53%, Liceul Teoretic „Independenta” Calafat – 77%, Seminarul Teologic Ortodox „Sfantul Grigorie Teologul” Craiova – 23%, Liceul „Voltaire” Craiova – 18%, Liceul Tehnologic Transporturi Cai Ferate Craiova – 82%, Colegiul National Militar „Tudor Vladimirescu” Craiova – 25%, Liceul Teoretic „Constantin Brancoveanu” Dabuleni – 98%, Liceul Teoretic „Tudor Arghezi” Craiova – 02%, Colegiul National „Nicolae Titulescu” Craiova – 59% și Liceul Teoretic „Mihai Viteazul” Băilesti – 31%.
Reamintim că rezultatele obținute la simulare sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care s-au desfăşurat aceste simulări, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare.
Notele obţinute la simulările naţionale nu se trec în catalog. Prin excepţie, la solicitarea scrisă a elevului, notele obţinute la simulările naţionale pot fi trecute în catalog.
Inspectoratul Școlar va analiza rezultatele simulării și va realiza un plan de acțiune care va cuprinde măsurile de monitorizare, control și remediere în unitățile de învățământ unde acest lucru se impune.
De asemenea, în cadrul activităților remediale se va insista pe acele aspecte identificate în urma analizei rezultatelor la nivelul fiecărei unități de învățământ liceal.