Consiliul Local al Municipiului Craiova și Primăria Municipiului CRAIOVA au avut în vedere măsuri fiscale pentru susținerea persoanelor fizice și a mediului de afaceri în contextul actual, fiind stabilite prin Hotărârea Consiliului Local 190/2020 măsuri fiscale privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.03.2020, datorate bugetului local al Municipiului Craiova.

Pentru a beneficia de aceste măsuri fiscale, reamintim contribuabililor persoane fizice și persoane juridice, condițiile de acordare a acestor facilități fiscale:

  1. Toate obligațiile bugetare principale restante la data de 31 martie 2020 inclusiv, datorate bugetului local, se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22, din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv;
  2. Sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligațiile bugetare principale și accesorii administrate de compartimentele de specialitate ale Primăriei Municipiului Craiova cu termene de plată cuprinse între data de 1 aprilie 2020 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv;
  3. Debitorul să aibă depuse toate declarațiile fiscale până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor. Această condiție se consideră îndeplinită și în cazul în care, pentru perioadele în care nu s-au depus declarații fiscale, obligațiile fiscale au fost stabilite, prin decizie, de către compartimentele cu atribuții în administrarea obligațiilor bugetare;
  4. Debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute la lit. a)-c), dar nu mai târziu de data de 15 DECEMBRIE 2020 INCLUSIV, sub sancțiunea decăderii.

Formularele cu privire la anularea accesoriilor se regăsesc accesând link-ul: https://www.primariacraiova.ro/ro/taxe-si-impozite/formulare-anulare-accesorii.html și pot fi depuse la:

– Registratura Direcției Impozite și Taxe, sediul central din Str. Calea București, Nr. 51C

– punctele de lucru ale Direcției Impozite și Taxe:

  1. a) punct de încasare Craioviţa Noua (Bulevardul Oltenia Bl.65A1- parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  2. b) punct de încasare Brazdă ( Doljului,nr.37, Bl. G4, parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  3. c) punct de încasare Rovine ( Nicolae Iorga,nr.31, Bl. E1, parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  4. d) punct de încasare 1 Mai ( Independentei nr. 12, Bl.7, parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  5. e) punct de încasare Lăpuș (Calea Bucuresti, nr.137,Bl.T6, parter),de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;

– online de către contribuabilii care dețin semnătură electronică extinsă calificată pe adresa de e-mail direxec_dit@primariacraiova.ro.

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta telefonic de luni până vineri între orele 08:00-16:00, la numărul 0251/411111.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !