Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare le recomandă clienţilor săi să apeleze la canalele alternative de comunicare pentru soluţionarea tuturor solicitărilor în relaţia cu furnizorul, din confortul de #acasă. Pentru clienţii de peste 65 de ani, CEZ Vânzare a pregătit un număr de telefon dedicat, cu tarif normal în reţelele naţionale: 0318 222 842.

Clienţii CEZ cu vârste de peste 65 de ani vor putea lua legătura cu furnizorul CEZ Vânzare prin intermediul unei noi linii telefonice, 0318 222 842, în intervalul orar 08:00 – 20 00, disponibilă până la jumătatea lunii iunie 2020. Apelarea numărului dedicat clienţilor de peste 65 de ani, va face legătura directă cu un operator de call center, fără a mai intra în meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv).

Ideea de a le oferi clienţilor cu vârsta peste 65 de ani o modalitate nouă de a dialoga cu furnizorul CEZ Vânzare a venit ca o măsură suplimentară de protecţie a acestei categorii de clienţi în contextul CoVid – 19, dar şi o opţiune care le asigură informaţiile de care au nevoie, din #confortul de acasă.

În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispoziţie de furnizor:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.

Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro

Este important de menţionat faptul că începând de luni, 18 mai, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare au fost redeschise cu respectarea strictă a unor reguli de protecţie, în beneficiul mutual al angajaţilor şi clienţilor. Astfel, furnizorul a optat pentru limitarea numărului de persoane care au acces simultan în Centre precum şi a numărului de funcţionari disponibili.

Reamintim regulile de funcţionare ale Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ:

  • Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, în centre fiind instalate în prealabil geamuri de protecţie plexiglass;
  • Ocuparea ghişeelor va fi organizată astfel – un ghişeu funcţional, unul/ două ghişee libere. În Centrele de Relaţii cu Clienţii din Craiova şi Piteşti vor funcţiona concomitent 4 ghişee aflate la o distanţă de minim 2 metri.

CRC-urile CEZ din localităţile Alexandria, Slatina, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin şi Râmnicu Vâlcea vor funcţiona cu două ghişee, iar în celelalte centre, activitatea va fi deservită de un singur ghişeu;

  • Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască şi mănuşi de protecţie (doar un reprezentant per familie);

* În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie mănuşi şi măşti de protecţie de unică folosinţă.

  • Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;
  • Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, pe două coloane, respectând regulile de distanțare socială;
  • Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC;

* Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.

  • Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;
  • Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente;
  • Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.

Comentarii

comentarii

Comments are closed.

Te rugam dezactiveaza functia ADBLOCK din browserul tau pentru a avea acces pe site ! Multumim !