Ford România lansează o nouă campanie de service, ce presupune igienizarea sistemului de aer condiționat al mașinilor.
Campania de service a Ford implică schimbarea filtrului de polen al mașinii cu un alt filtru pe bază de carbon activ și curățarea casetei filtrului de polen cu ajutorul unei soluții speciale de igienizare. Filtrul pe bază de carbon activ asigură o barieră împotriva impurităților, prevenind totodată și alergiile.
Serviciul este contra cost și se efectuează doar în reprezentanțele autorizate Ford, în perioada mai-iunie.
Pentru mai multe detalii despre noua campanie de service puteți accesa acest link unde puteți urmări totodată un videoclip ce prezintă procesul de igienizare.
Aceasta este cea de-a doua campanie de marketing lansată de Ford în cadrul procesului de “Restart Service” după campania “#StaiAcasă”, demarată ca urmare a pandemiei de Coronavirus. Campania “#StaiAcasă” presupune preluarea mașinilor ce necesită reparații în service chiar de la domiciliul clientului. Ulterior, mașina este reparată, igienizată și adusă de către reprezentantul Ford din nou la domiciliul clientului, fără ca acesta să fie nevoit să se deplaseze. În plus, clientul poate urmări procesul de servisare prin intermediul unui sistem de video check-ing.
Campania de igienizare a sistemului de aer condiționat va fi lansată treptat în toate țările europene unde Ford este prezent, începând din această săptămână.