Reglementarile in vigoare in domeniul muncii, prezinta data de 15 august 2019, Adormirea Maicii Domnului, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in data de 15 august 2019.
Incepand cu data de 16 august 2019 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 – 16:30, in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din municipiile – resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din localitatile Rosiorii de Vede, Bechet, Corabia, Caracal, Dragasani si Campulung, isi vor relua activitatea dupa ziua libera nationala, conform programului de mai jos:
Oras | Data | Interval orar |
Rosiorii de Vede | Luni, 19 august 2019 | 08:30 – 16:30 |
Bechet | Joi, 22 august 2019 | 09:00 – 14:30
|
Corabia | ||
Caracal |
Vineri,16 august 2019 |
08:30 – 16:30 |
Dragasani | ||
Campulung |
Echipele operative Distributie Oltenia
In data de 15 august 2019, cu ocazia Adormirii Maicii Domnului, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.